דנה ברדה

מדריכה משפחתית ומאמנת NLP

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • הדרכת הורים- ליווי ממוקד בן חודש

    הדרכת הורים הינה תהליך הנועד ללמד את ההורים לייצר סמכות, לדעת להציב גבולות יעילים ונכונים, ליצור תקשורת מקרבת ואוהבת, לחזק את ביטחון הילדים ולאסוף כלים משמעותיים להתנהלות היומיומית מולם. שיטת העבודה שלי מתבססת על גישת האינטליגנציה הרגשית, הרואה את נקודת מבטו של האחר וכאשר אני מגיעה לתהליך משפחתי, אני מגיעה מזווית הראייה של הילד. הדרכת הורים בליווי מתמשך, מתבצעת בפרק זמן של חודש, בו מתקיימת פגישה ראשונה בתחילת התהליך, ליווי יום-יומי המתבצע דרך מיילים וטלפונים ושיחת סיכום. בתהליך זה, אני מכירה את הלך הרוח של הבית, אנו בוחרים מטרות עיקריות ולומדים כלים חדשים להשיג אותן. בזכות הדיווח היומי אותו הורים צריכים לכתוב והקשר האינטנסיבי, ניתן לראות שינויים מיידים ומשמעותיים בהתנהלות מול הילדים.
     
  • הדרכת הורים- פגישות שבועיות

    הדרכת הורים הינה תהליך הנועד ללמד את ההורים לייצר סמכות, לדעת להציב גבולות יעילים ונכונים, ליצור תקשורת מקרבת ואוהבת, לחזק את ביטחון הילדים ולאסוף כלים משמעותיים להתנהלות היומיומית מולם. הדרכת הורים זו מתבצעת ע"י פגישות שבועיות של שעה-שעה וחצי, בהן נכיר לעומק, נבחר מטרות ולמד כלים פרקטים ליישום בבית, כדי ליצור את המשפחה שתמיד חלמתם עליה. שיטת העבודה שלי מתבססת על גישת האינטליגנציה הרגשית, הרואה את נקודת מבטו של האחר וכאשר אני מגיעה לתהליך משפחתי, אני מגיעה מזווית הראייה של הילד.
     
  • אימון אישי בכלי ה-NLP

    אימון NLP מתאים לאנשים שרוצים שינוי אמיתי בחייהם. בזכות טכניקות המשלבות עבודה עם המודע ותת המודע, ניתן לשחרר אמונות מגבילות, ליצור דפוסי התנהגות אפקטיביים, לשנות את ה"טייסים האוטומטיים" שלנו, להשתחרר מפחדים, חרדות ופוביות, להציב מטרות נכונות ולהגיע אליהן. תהליך אימון זה, מאפשר לטפל במקור האתגר ולא רק בסימפטומים שלו ולכן מתאפשר שינוי עמוק לטווח הארוך, ללא תלות במאמן. תוצאות מהירות, שינוי דפוסי חשיבה ושיפור מיידי בתחושת הערך העצמי. שינוי העבר, שיפור ההווה ובניית עתיד טוב יותר...
     
  • סדנת "ילדות נשכחת"

    הסדנה מיועדת לנשים שרוצות לאסוף כלים פרקטיים לגידול ילדיהן תוך כדי תהליך התפתחות אישי. בכל מפגש נעסוק בנושא ממוקד בתחום ההורות ונלמד מה עלינו לעשות על מנת להגיע אל התוצאות הרצויות כהורים, תוך התבוננות על הבית בו גדלנו. השילוב של הדרכת הורים, התפתחות אישית וטיפול NLP, מאפשר לפתור את שורש הבעיה ולא רק את הסימפטומים שלה ובכך השינוי מוטמע ונשאר לאורך זמן. סדנה בת שמונה מפגשים כל מפגש שלוש שעות.
     
BizMakeBiz פותח ע"י